Så här ser det ut där jag är….

Hemma i Gröndal är det +12 ca kallt och blåsigt fast solen är framme.

Temat i Fototriss är Så här ser det ut där jag är….

DSC_1417

Några av båtarna i hamnen har blivit sjösatta

DSC_1414

Det är så fint och grönt

DSC_1420Duvorna passar på att leta mat  på gräsmattan.

Fler foton hur det ser ut runt om i välden hittar du HÄR

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Så här ser det ut där jag är….

  1. Eva Trillian skriver:

    Precis så det går att fota båtarna genom den skira grönskan – det ser lugnt ut i hamnen ännu 😉
    Duvorna – ett föredöme i lugn och sakta mak, de gillar jag!

  2. kajsalisasblogg skriver:

    Gröndal gillar jag och dina bilder likaså, tyvärr så besöker man ju inte den förorten så ofta.

  3. Fia skriver:

    Det var på pricken med grönskan och båtarna. Om en månad är det kanske ännu fler båtar där?

  4. Freja skriver:

    Verkligen härligt grönt hos dig!

  5. lilalili skriver:

    Härliga bilder i din triss!

  6. Tantkalle skriver:

    Härlig vårgrönska du bjuder på!

Kommentera

