From where I stand

är temat i dag . Det finns en # på Instagram som heter just så. Jag har inte hunnit med insta idag så det får bli i morgon. Jag har varit ute vid YtterJärna där min gode vän blev färdig med sin utbildning till konst terapeft . Hittade olika underlag till mina bilder.

DSC_1425 DSC_1470 DSC_1468

mer bildet hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till From where I stand

  1. Fin triss! Dina fötter kikar fram så diskret men de finns där!
    Ha en skön söndagskväll!

  2. Life of Johanna skriver:

    Fint trissat! Japp, Solen sken i Tyskland med.

  3. kajsalisasblogg skriver:

    Dom somriga underlagen vill jag trampa på den närmaste tiden, barfota givetvis 🙂

  4. Kari skriver:

    Fint trissat med olika underlag!

  5. Freja skriver:

    Fint varierad triss!

  6. Anne-Mari skriver:

    Variert utvalg av bilder.
    Fine på kvar sin måte !
    Fin junidag frå Anne-Mari

  7. Åke skriver:

    Härligt trissat där tåspettsarna gör det hela spännande 🙂 Kul triss!

  8. Erik Semlan skriver:

    Intressant med dina olika underlag.
    Tror jag hade ställt mig tvärs mot träplankorna på verandan istället för längs som din bild.
    Men tycke och smak är ju så olika. 😉
    Favoriten blir gräset, det känns skönt mot tårna och fotsulan. Men du valde skorna på…

Kommentera

