Dörrar/portar fototriss

Jag har tagit mina bilder från arkivet.

Sommar på Åland, 2011 eller 12 tror jag det var DSC_1044 DSC_1069 DSC_0825

Mer dörrar hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Dörrar/portar fototriss

  1. kajsalisasblogg skriver:

    Härligt med falurött.

  2. Anneli skriver:

    Vackra hus med fina dörrar!

  3. Freja skriver:

    Somrigt fina dörrar!

  4. Berit E skriver:

    Ja tycker din triss är riktigt fin.
    De där dörrarna berättar en hel del! 🙂

  5. Erik Semlan skriver:

    Kul med några åländska dörrar. 🙂
    Fint och stort brygghus, Vargata låter spännande.
    Rödmålat med vacker blå dörr, säkert ett trevligt inbott hem bakom dörren.
    Väljer den blå dörren i din triss.

Kommentera

