Förra veckan kom fototriss igång igen.

Den här veckan är temat på rad, i Thailand tog jag så klart kort och på några så var de i rad. 

 

 

 

CIMG0764

DSC_1647 DSC_1661

Mer bilder finns på fototriss . Jag finns också på instagram Miac17

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Förra veckan kom fototriss igång igen.

  1. Veiken skriver:

    Thailand är mitt andra hemland, så jag gillar din triss jättemycket. Nu längtar jag dit! Fin triss!

  2. Tomtan skriver:

    Härlig triss!

  3. Berit E skriver:

    Skön triss att vila ögonen på, nu när hösten här hemma gör sitt intåg. 🙂

  4. Anita A skriver:

    Härligt med semester och fina bilder. Stranden med palmerna ser väldigt lockande ut!

  5. Veiken skriver:

    Härliga Thailand! Mitt andra hemland! Fin triss!

  6. Freja skriver:

    Så vackert det ser ut, snyggt trissat!

  7. Veiken skriver:

    Hejsan!
    Jag fick din kommentar och det kommer mejl angående din fråga,. Troligen imorgon! 🙂 .

Kommentera

