Så här ser det ut där jag är.

Nu är fototriss igång igen. Den här gången är det dags att se hur vintern ser ut där vi befinner oss. Här i Stockholm är det mer vår än vinter. Snön som kom är så gott som borta och det är 4 plusgrader.

2015/01/img_0467.jpg

2015/01/img_0466.jpg

2015/01/img_0465.jpg

Mer bilder ser du <a href="http://fototriss@blogspot.com

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Så här ser det ut där jag är.

  1. Eva Trillian skriver:

    Inte helt omöjligt att få lite vårkänsla av dina bilder faktiskt 🙂 Härligt!

  2. Janne skriver:

    Nästan som här i Linköping vi har inte heller mycket snö kvar i dag så hade vi plus 1 grad .Snygt trissat från storstaden Stockholm önskar en fortsatt trevlig söndag

  3. Gammelsmurfen skriver:

    Fina bilder,men det kommer säkert mer snö. Blir säkert kallt och snöigt fram till april nu… 😦

  4. Tomtan skriver:

    Snygg triss. Ser lite vårigt ut.

  5. Ruth i Virginia skriver:

    Vad har hänt med vintern i Stockholm?
    Trökut!!! 😦

  6. Freja skriver:

    Vilken skillnad på där du är mot där jag är!

  7. Anemonen skriver:

    Det är samma snötäcke dvs inget precis som här för en dag sedan.

Kommentera

