Fototriss tema blå. 

Så klart tar jag bilder från I somras med den underbara blå himmel i Krabi. 

   

   

Mer blå bilder finns på Fototriss

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Fototriss tema blå. 

  1. Eva Trillian skriver:

    Vilka bilder! Där skulle man vara 🙂

  2. anette skriver:

    Wow, dit vil jeg også! Nydelige bilder 🙂

  3. Per-Anders skriver:

    Oj! Det var riktigt blåa bilder, det. Härligt!

  4. Meta skriver:

    Underbar himmel och vattnet längtar till sommaren när jag ser det
    Ha en fin och skön söndag
    Meta

  5. Blå himmel och hav – där ville man vara. 🙂

    http://kasperian2.blogspot.se/

  6. kajsalisasblogg skriver:

    Härligt blått.

  7. cissi skriver:

    Ja, det där såg ju verkligen inte så tokigt ut….:)!

  8. Caroline skriver:

    Ser underbart ut 🙂

  9. Tatjanis skriver:

    Havet, finns det något mer rogivande? Underbara bilder som får mig att längta iväg…

    /Tatjanis

Kommentera

