Reflektionen den här veckan

handlar om ledarskap. I mitt nya jobb så har jag en ny befattning som är arbetsplatsledare. Den här veckan har vi inom ledningsgruppen påbörjat en ledarskaps utbildning. Idag är vi på Skeviksgård för att ha handledning i vår roll som ledare. Vi har bland annat arbetat med vår egna personlighet och roll. Jag tycker att det är fantastiskt att genom svara på frågor kan få fram en personlighet. 

Vi är alla olika men ändå samma ,spännade är det .

p1030065Det är alltså här vi befinner oss.

Mer om tr-logga3b

Kan du läsa HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Reflektionen den här veckan

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Vad kul med lite ledarskapsutbildning! Visst är det lustigt att vi är så lika men ändå så olika…och som du säger, de som kan det kan skilja ut våra personligheter på några enkla frågor.

  2. Hilda skriver:

    Å vad spännande det låter. Ibland behöver man gå vidare med det man gör. Genom det här kommer du få många nya spännande utmaningar ju 🙂

Lämna en kommentar